Een virtual office voor een KvK inschrijving

Krijg alle voordelen van een fysiek kantoor, zonder de hoge kosten. Een virtual office biedt u een officieel KvK-vestigingsadres, digitale postverwerking en een professionele uitstraling.

Duurt slechts 3-5 minuten
virtual office, virtueel kantoor

Tarieven Virtual Office

U kunt kiezen voor een maandelijks, halfjaarlijks of jaarlijks abonnement, altijd zonder verborgen kosten. De getoonde prijzen zijn exclusief btw. Heeft u drie of meer ondernemingen die u wilt inschrijven op ons adres? Neem dan even contact met ons op voor een aanbod op maat.

Alle prijzen worden exclusief BTW getoond.

Pakket op maat? Neem contact met ons op.
zakelijk adres
Maandelijks opzegbaar

Maandelijks contract

€50 per maand

Prijs excl. btw

10% korting
Meest gekozen

Halfjaarlijks contract

€50 €45 per maand

Prijs excl. btw

20% korting

Jaarlijks contract

€50 €40 per maand

Prijs excl. btw

3 of meer ondernemingen? Neem contact met ons op voor speciale tarieven!

Zakelijk adres gebruiken als Virtual Office

Met onze huurovereenkomst kunt u uw bedrijf inschrijven als post- en als bezoekadres bij de KvK. Dit geldt ook voor startende ondernemers die een nieuwe onderneming willen oprichten. Volgens de richtlijnen van de KvK hoeft u niet aanwezig te zijn op het adres, echter dient u wel de mogelijkheid te krijgen om permanent een bureau in het gehuurde te kunnen gebruiken. Bij ons krijgt u geen postbus, maar een fysieke adres dat u kunt gebruiken als een virtual office. Daarnaast is er altijd iemand aanwezig in het gehuurde. Wij hebben een balie die eventuele instanties voor u opvangt. De huurovereenkomst is ingericht volgens de eisen van de KvK.

zakelijk postadres

Zakelijk adres voorziet binnen 24 uur uw huurovereenkomst

Nadat u een abonnement hebt aangeschaft, ontvangt u kort na uw bestelling een e-mail of een telefoonoproep met het verzoek om gegevens aan te leveren. Daarna maken wij de huurovereenkomst op en sturen wij deze naar u toe. Als u snel reageert op ons verzoek, dan zullen wij u binnen de gestelde termijn voorzien van een huurovereenkomst. Hierna is uw virtual office een feit.

Zakelijk adres, zakelijk postadres

Veelgestelde vragen

Het aanvragen van een zakelijk adres is heel eenvoudig en online in vier stappen geregeld:

  1. Kies uw abonnement: Selecteer de gewenste betaaltermijn (maandelijks, halfjaarlijks of jaarlijks), vul uw gegevens in op de afrekenpagina en voltooi de betaling.
  2. Lever uw gegevens aan: Na de betaling ontvangt u van ons een e-mail met het verzoek om aanvullende gegevens aan te leveren, zoals een kopie van uw legitimatiebewijs.
  3. Ontvang de huurovereenkomst: Zodra wij uw gegevens hebben ontvangen, stellen wij de rechtsgeldige huurovereenkomst op. Als u snel reageert, heeft u deze veelal binnen 24 uur in uw mailbox.
  4. Schrijf u in bij de KvK: Met de huurovereenkomst kunt u uw bedrijf officieel inschrijven of uw adres wijzigen bij de Kamer van Koophandel. Vanaf dat moment is uw zakelijke adres actief en beginnen wij met het scannen van uw post.

Onze dienst is ideaal voor zzp’ers, freelancers, webwinkeliers, holdings, dienstverleners en elke andere ondernemer die een professionele uitstraling wil, zijn of haar privacy wil beschermen en geen fysiek kantoor nodig heeft.

Ja, ons adres kan voor beide doeleinden worden gebruikt. U kunt het opgeven als officieel vestigingsadres van uw onderneming en wij zorgen ervoor dat alle post die op dit adres aankomt, correct wordt verwerkt.

Hoewel de termen vaak door elkaar worden gebruikt, is er een belangrijk verschil. Een postadres is primair bedoeld voor het ontvangen van post (een correspondentieadres). Een virtueel kantoor biedt u een officieel vestigingsadres dat u kunt gebruiken voor uw inschrijving bij de KvK. Onze dienst biedt u een volwaardig vestigingsadres, inclusief de verwerking van uw post. U krijgt dus meer dan een standaard postadres: een officiële, professionele registratie voor uw bedrijf die uw privacy waarborgt.

Nadat uw aanvraag is voltooid, ontvangt u van ons een e-mail of een telefoonoproep om de laatste gegevens door te geven. Zodra wij deze van u hebben ontvangen, stellen wij de huurovereenkomst op. Als u vlot reageert, zorgen wij dat u het document binnen 24 uur in uw bezit heeft.

Nee, u kiest zelf de flexibiliteit. Wij bieden maandelijkse, halfjaarlijkse en jaarlijkse abonnementen. Een maandelijks abonnement is per maand opzegbaar. Bij een langere termijn profiteert u van extra korting.

Onze post-scan service is ontworpen om uw leven als ondernemer makkelijker te maken. Het proces is eenvoudig en efficiënt:

  • Ontvangst: Wij ontvangen alle post die op uw zakelijke adres wordt bezorgd.
  • Scannen: Onze medewerkers openen en scannen uw post zorgvuldig in hoge resolutie.
  • Digitale Levering: Wij sturen de scans als overzichtelijk PDF-bestand direct naar uw e-mailadres.
  • Archiveren: U kunt de digitale post direct verwerken of archiveren, waar u ook bent.

Waarom anderen voor zakelijkadres.nl kiezen

“Gewoon geen gedoe, gewoon betalen volgens contract en alles is in orde. Wat moet je er dan nog meer over vertellen. Ik ben tevreden!”
“Prettige samenwerking met Deniz, Duidelijke informatie, Snelle verwerking post”
“Helpful and always receive the post timely”
“Prima service, prettige communicatie”
“Super netje en behulpzaam, ze willen je graag helpen!”